Sitede ara

DEDEM' den (Annem İlahisi)

20.05.2009 10:04

Bilirim emeğin pek çoktur senin

Bu hakkı bilmeden duramam annem

Benim için çok katlandın zahmete

Sen dua et, lâyık olayım rahmete

Böylece varılır Hakk`a, Cennete

Bilmez isem mümin olamam annem

 

Varıp bir âlime akıl danışsam

Firdevs-i Alâ`ya nasıl ulaşsam

İstersen nar ateşinde tutuşsam

Yan dersen yanayım annem

 

Ciğerimin içi yavrum

Doymadan sana gidiyorum

Dünyadan göç ediyorum

Vâdem geldi gidiyorum

 

Pek kıymetli benim annem

Hasretine dayanamam

Ölüm bizi ayırıyor

Yüreğimi yaktın annem

 

Güzel günler senin olsun

İçin dışın nurla dolsun

Allah yolunda gider isen

Sütüm sana helâl olsun

 

Hasta olsam ağlar idin

Kucağında sallar idin

Hakk’tan yardım umar idin

Beni büyütmekti bütün derdin

İşte muradına erdin

Helâl eyle, helâl eyle

Annem hakkın helâl eyle